سفیر چین در کابل می‌گوید پکن به دنبال گسترش روابط خود با حکومت افغانستان است و جنگ ۲۰ ساله آمریکا در افغانستان تمام زیرساخت‌های این کشور را نابود کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش آمریکا نزدیک به ۷۰۰ پرسنل را برای مقابله با آتش سوزی در هاوایی مستقر کرده است.
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که این کشور روند ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین را تسریع خواهد کرد.
منابع آمریکایی از همکاری پهپادی واشنگتن و ریاض خبر دادند که طی آن زیرساختهای بومی پهپاد در عربستان ایجاد خواهد شد.
تحلیلگران امریکایی اعلام کردند: پهپاد شاهد ساخت ایران ارزان قیمت، اما سلاح تاثیرگذاری برای ضربه زدن به زیرساخت‌های غیرنظامی، ایجاد وحشت و از بین بردن دفاع هوایی اوکراین، طراحی شده است.
تارنمای شبکه سی ان ان امروز خبر داد که چندین سازمان دولتی آمریکا هدف یک حمله سایبری هکر روس قرار گرفتند که از یک آسیب پذیری در یکی از نرم افزارهای پرکاربرد سوء استفاده می‌کند.
تارنمای شبکه سی ان ان امروز خبر داد که چندین سازمان دولتی آمریکا هدف یک حمله سایبری قرار گرفتند که از یک آسیب پذیری در یکی از نرم افزارهای پرکاربرد سوء استفاده می‌کند.
در جریان دیدار آیت‌الله رئیسی با همتای ونزوئلایی خود، مادورو به حمله وحشیانه آمریکا به زیرساخت‌های انرژی ونزوئلا اشاره کرد و از نقش سردار شهید سلیمانی در کشف این حمله سایبری گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بدون ارائه هر گونه سند و مدرکی مدعی حمله سایبری چین به زیرساخت‌های دریایی این کشور شد.
سخنگوی وزارت خارجه چین با رد ادعاها درباره عملیات هکرهای چینی علیه زیرساخت‌های آمریکا
هکرهای چینی موفق شدند از زیرساخت‌های حیاتی ایالات متحده جاسوسی کنند.
ودانت پاتل: ایران بیش از ۴۰۰ پهپاد در اختیار روسیه قرار داده است که بیشتر از نوع شاهد هستند و روسیه از بیشتر این پهپاد‌ها برای هدف قرار دادن زیرساخت‌های مهم در اوکراین استفاده کرده است.
سویه جدید با نام ایکس بی بی.۱.۱۶ که آرکتروس هم نامیده می‌شود از زیرشاخه‌های کووید ۱۹ است که در هند شیوع یافته است و به گونه غالب در این کشور تبدیل شده است و حالا به سی کشور دیگر از جمله آمریکا، ژاپن و کشور‌های اروپایی هم وارد شده است.
ترامپ، در ابتدای آغاز کمپین ریاست‌جمهوری‌اش، در نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی وعده داد تا «کار ناتمام باعظمت کردن دوباره آمریکا را تمام کند.» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا بیانیه‌هایی درباره سیاست صادر می‌کند، زیرساخت‌ها را می‌سازد و تاییدیه‌هایی را آشکار می‌کند که نشان می‌دهد: اگر می‌توانید مرا بگیرید.
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که ارتش روسیه بیش از ٧۵ درصد زیرساخت‌های اوکراین را هدف قرار داده است.
مرندی در توئیت خود نوشت: اگر حمله‌ای علیه ایران انجام شود، هزاران پهپاد و موشک ایرانی زیرساخت‌های کلیدی رژیم‌هایی را که میزبان نیرو‌های متعلق به رژیم آمریکا هستند یا به نیرو‌های متخاصم اجازه می‌دهند از حریم هوایی آن‌ها استفاده کنند، در هم خواهد شکست.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: آمریکا در ابتدا در ماه جولای هشدار داد که ایران برنامه دارد به روسیه پهپاد‌هایی برای استفاده در جنگ علیه اوکراین بدهد و در حال حاضر مدارکی داریم که این پهپاد‌ها برای حمله به شهروندان غیرنظامی و زیرساخت‌های مهم غیرنظامی به کار گرفته می‌شوند.
در این شکایت‌نامه ادعا شده متهمان صدها شرکت کوچک، نهادهای غیرانتفاعی، دولت‌های محلی و زیرساخت‌های حساس را هدف قرار داده‌اند.
نمایندگی ایران در سازمان ملل سکوت معنادار آمریکا و انگلیس در قبال حملات سایبری به زیرساخت‌های غیرنظامی ایران را محکوم کرد.
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرده است که آمریکا و انگلیس که قبلاً در حملات سایبری علیه زیرساخت‌های ایران سکوت کرده بودند، مشروعیتی برای طرح اتهام علیه ایران ندارند.
ناصر کنعانی گفت: آمریکا و انگلیس که پیش از این در برابر حملات متعدد سایبری علیه زیرساخت‌های جمهوری اسلامی ایران، حتی علیه تاسیسات هسته‌ای، سکوت اختیار کرده و حتی به طور مستقیم یا غیرمستقیم از این نوع اقدامات حمایت کرده بودند، فاقد هر گونه وجاهت در وارد کردن اینگونه اتهامات علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.
رئیسی: [درمورد گشت ارشاد]، زندگی زنان ایرانی همواره با حجاب همراه بوده؛ هیچکس کار سلیقه‌ای حق ندارد بکند؛ جامعه در مدار قانون است / در بحث کاهش سرعت اینترنت، اگر در سنوات گذشته، زیرساخت‌ها کامل شده بود، الان مشکل نداشتیم/ملاقات با رئیس جمهور آمریکا برای ملت ایران فایده‌ای ندارد
سخنگوی وزارت امور خارجه تجاوز ارتش آمریکا به مردم و زیرساخت‌های سوریه را نقض حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی این کشور دانست و آن را قویاً محکوم کرد
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه تجاوز بامداد روز جاری ارتش آمریکا به مردم و زیرساخت‌های سوریه را نقض حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی این کشور دانست و آنرا قویا محکوم کرد.
دولت آمریکا در خصوص فروش این تسلیحات به عربستان سعودی می‌گوید: «این موشک‌ها برای دفاع از مرزهای پادشاهی عربستان سعودی در برابر سامانه‌های هوایی بدون سرنشین حوثی‌ها و حملات موشکی بالستیک به سایت‌های غیرنظامی و زیرساخت‌های حیاتی در عربستان سعودی استفاده می‌شوند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ